2014年10月1日水曜日

Thank you so much for making me a mummy

こんなにツライ時、私はどうすればいいのだろう?

あなたと過ごした、50日間、私は何を分かっていたのだろう...今は天国で元気に笑顔でいるかな?

乗り越える力が出ない時、こんな日、私はどうしていいのか分からないよ。胸が痛いって、こういうことなのかな。

「もう忘れなさい」、「そういう運命だったんだよ。」、「よかったじゃん。」そう言われる度に、そんな言葉を否定したくなる。私はどう前に進めばいい?あなたを失ったのは、人生で一番ツライことだった。

一日いちにちが、葛藤の毎日。泣きそうな心を抱えながら、それでも私はまだこっちで生きて行こうと思う。

ママは頑張るね。だから、見守っていてね。私を選んでくれて、ママにしてくれて、命の大切さを教えてくれて、本当にありがとう。忘れないよ、ずっと一緒だよ。愛しているよ。

I don't know what to do when things are so hard in my life. The days I was with you were only 50 days. I didn't even know you were with me. Are you well and smiling in heaven now?

When I have no strength to go on, I really don't know what to do. It still hurts so bad.

"Just forget about it.", "It was meant to be.", "It was good for you that you didn't have her." I still can't think like that way. Losing you was the hardest thing that has ever happened to me.

Everyday is a struggle ever since I lost you but I will try my best to appreciate the life I have here.

Mummy will not give up on life. Please watch over me. Thank you so much for choosing me and making me a mummy. Thank you so much for teaching me how precious life is. I will never forget about you and you are always in my heart. I love you so much.

0 件のコメント:

コメントを投稿